Jæren Forsikring

Om ossVilkår og personvern

Jæren Forsikring AS

Storgata 19, 4340 Bryne
465 00 533
post@jaerenforsikring.no

Åpningstider

Mandag, tirsdag, onsdag, torsdag
08.00 – 16.00

Fredag
08.00 – 15.00

Avtale utenom vanlig åpningstid?
Ring 465 00 533 eller send oss en mail, så finner vi et tidspunkt som passer for deg.

Personlig forsikringsrådgivning for bedrifter og privatpersoner

Vi skal være det beste valget for personlig forsikringsrådgivning om det gjelder din bedrift eller dine private forsikringsbehov!  Er du fornøyd, er vi fornøyd!

Vi er til for deg som setter pris på personlig betjening og en varig oppfølging i valget av forsikringsleverandør. Vår kompetanse, lokalkunnskap og tilstedeværelse vil gi deg trygghet for best mulig totaløkonomisk forsikringsløsning over tid. Jæren Forsikring AS er en agent og formidler forsikringer i samarbeid med Codan Forsikring, Duvi AS og Danica Pensjon.

Daglig leder og gründer av Jæren Forsikring AS er Trude Gustavsen. Trude har arbeidet med forsikring siden 1999. Hun etablerte selskapet i september 2016, og målet er å bygge opp et lokalt forsikringskontor assosiert med kvalitet, høy fagkompetanse og god tilgjengelighet.

Trude Gustavsen, daglig leder i Jæren Forsikring

Alminnelige forretningsvilkår – Personvernerklæring

Jæren Forsikring AS og alle ansatte er underlagt regler for taushetsplikt og konfidensialitet som følger av Forsikringsavtaleloven (FAL) og Personopplysningsloven (POL).

Videre er det inngått databehandleravtale og taushetserklæring med Codan Forsikring i tillegg til avtale om etiske retningslinjer.

GENERELT

Jæren Forsikring AS formidler og selger produkter på vegne av utvalgte produktleverandører. Våre råd er derfor kun basert på produkter fra våre samarbeidende leverandører, og ikke fra alle produktleverandører i markedet. Selskapet har ikke konsesjon for investeringsrådgivning og formidler ikke spareprodukter.

Vår gjennomgang og rådgivning

Målet med vår gjennomgang er å gi deg som kunde en oversikt over dine forsikringsbehov og på grunnlag av den innsamlede informasjon, komme med en anbefaling om valg av forsikrings-produkter. Dette gjør vi gjennom en behovskartlegging i vårt første møte.

Videre skal våre ansatte fremlegge nødvendige opplysninger for kunden på en måte som kunden har forutsetning for å forstå. Det skal gis opplysning om dekninger, priser og hvor fullstendige vilkår kan leses.

Selskapet representerer i dag flere leverandører igjennom egne agentavtaler. Vi gjør oppmerksom på at våre råd er basert på produkter fra våre leverandører. Våre forslag til løsning er basert på informasjon vi får fra våre kunder, leverandører og offentlig tilgjengelig informasjon.