Personalforsikring

Dine ansatte utgjør bedriftens største verdier. Hvor godt har du sikret de som jobber for deg?
Se våre alternativerBook et møte med oss

Mange arbeidsgivere i Norge tilbyr forsikringer til sine ansatte. Det gir dem og deres familier en økonomisk trygghet hvis noe skulle gå galt.

Formålet med personalforsikringene er at en medarbeider etter en ulykke eller sykdom kan opprettholde den samme levestandarden som han eller hun hadde tidligere. Omfanget av forsikringene varierer imidlertid. Derfor er det viktig at medarbeiderne dine setter seg inn i hvilke forsikringer som dekkes gjennom jobben, og hva som bør suppleres privat.

Det er mange ulike typer forsikringer

Vi finner i fellesskap frem til de gir de rette dekninger både for bedriften og de ansatte.

Klikk på bildene under for å forstørre.

Hvilke forsikringer er viktige for de ansatte i din virksomhet, og hvordan er dere egentlig dekket i dag?

Vi visualiserer deres løsninger, og kommer med forslag til alternative løsninger.

Vil du vite mer

Vil du vite mer om Personalforsikring?

Send oss en melding så tar vi kontakt med deg så snart som mulig!

Sending